neljapäev, 3. september 2009

köigepealt sellest hisp. keele tööst, mille tegin. oli vaja teha mingi "kasutusjuhend", no näiteks oli kuidas kasutada mobiili siis mingi facebooki teema ja veel erinevaid klassis. seal pidi siis olema kolm osa... kahest esimesest väga aru ei saanud ja kolmas siis retsept. mitte siuke päris kööigretsept vaid a'la vaja läheb 3kg armastust vms. kuna ma just parajasti lugesin YFU eesti ellujäämisöpikut siis mötlesin, et teen teemal: Como "sobrevivir" un ano de intercambio ehk kuidas "pääseda eluga" vahetusaastast. ma pidin nendest kolmest asjast ühe valima ja noh loomulikult retsept, köige lihtsam. tahtsid et teeksin eesti keeles ka. tegin ära ja siis neti tölgiga hisp keelde :D jaa enne tundi klassiöededega parandasime. igatahes kui seda klassi ees siis ette lugesin, esimeseks eesti keeles ja pärast hisp. keeles siis löpetades tuli öpetaja minu juurde, kallistas ja tal läksid silmad märjaks. see oli lihtsalt üliarmas! endalgi oli siuke tunne. siis plaksutati mulle ja öpetaja rääkis, nii palju kui möistsin, et tema jaoks on nii hea vaadata, kuidas niimoodi arenetakse ja keelt öpitakse jms. aga see on niiiniii armas, kuidas siin ikka oma tundeid ei varjata.

öhtul oli siis seal jöusaalis see spinning. ratta peal. noo täitsalöpp, kui läbi see vöttis. esimese 5 minutiga jalad omadega otsas. aga siis sai juba järje peale ja mingi 45 minutit vist, tundi päris täis ei tulnud, vist. agaa ja (y) kena muusika valjusti käib, siuke tümpsukas. umbes 15 "rattast" seal ühes ruumis, mis on suhteliselt väike ja kenasti kütab kuumaks seal selle ju:D huuuhh. vesi oli 15 mnutiga otsas. homme aeroobika.

täna oli inglise keele töö. suht siuke mitte keeruline, aga samas kerge ka mitte. a muidu arvan, et läks normaalselt. jaa keemia. iga tunniga aina vähem see öptaja mulle sümpatiseerib. jaa mis täna siis oli. kuna ma enne löunat panin oma pinali ja kaustiku Poletti kappi sest endal oli oma kapi vöti kodus ja pärast löunat unus Poletil vöti koju. niisiis seal kaustiku vahel oli mu keemia töö ka, lehe peal küsimused ja no siuke praktiline töö pmst. jaa järelikult ei saanud ma siis pärast tunnis seda edasi teha, kuna polnud asju. istusime Poletiga siis alguses niisama ja köik jutustasid ja nii nagu alati. siis öpetaja äkki: "Eliiss(nii nad hääldavad) tule siia!!" jaa mitte rahuliku häälega. lähen siis laua juurde. siis keegi küsis just talt midagi, läks ära oma laua tagant. passisin siis mingi 4-5 minutit ja ootasin teda. löpuks tuli tagasi, küsib, et miks sa oma tööd ei tee. nagu ma oleks ainuke olnud, kes ei teinud. vastan siis, et jaa mu vihik seal ja seal ja töö seal vahel ja vöti njeetu jne. siis ütles midagi millest ma aru ei saanud ja vaatas siukse näoga, et noo pole mo mure. ja laiutas käsi ka. naeratasin selle peale:D. jaa siis: "Istu!" ja tunni löpus kobises veel midagi. eelmine tund pidin mingi 3 korda mingeid graafikuid tegema, 7 tükki oli neid ja ikka ja jälle oli midagi valesti. pisiasjad, töesti. tuleb jälle oma jutuga, et jajaja see valesti jaa tee ikka uuesti. homme keemias töö, leivanumber! :D

igatahes linna peal on näha, et 18.september hakkab tulema. see national day. meil siin all pastelerias ka lipukesed ja värgid juba vaikselt kogunevad. taksodel ka tšiili lipud lehvivad. aa see tants vöi projekt kunsti tunnis millest kunagi rääkisin. see tants on isegi päris lahe. hakkas meeldima. ei oska seletada aga ja täitsa ok. ma veel ei tea millal täpsemalt esietendus:D on. selle 18.sept paiku peaks mingid päevad koolist vabad ka olema vist. Polett midagi ajas. jaa koolis nädal aega igast üritused ja vöistlused ka. ja sel päeval (18) saab meeletult süüa nagu räägitud on. oo empanadas! delicioso! :)

laupäeval saan löpuks siis saksa ja hollandi tüdrukuga ka kokku. loodan, et seekord läheb siis önneks ja saame ka kokku. Paula siin jälle ajab ,et tahab los angelesse minna. no mitte ei viitsi. ütlesin, et Karima(hollandi tüdruk) ja Dorothee(saksa oma) tahavad siin kokku saada, ühesönaga mitte los angelesse. solvus paariks minutiks ja ütles, et läheb üksi siis :D tegelt on see värk ka, et meil väljasöitudel peaks olema üks isik vähemalt 18. seda ütles Karima mulle eelmine kord, kui möte minna oli. aga ja ei tea see üks väike ots ja samal päevaltagasi a nii, et jah.

muidu ma nüüd magama jällee ja olge mönusad.
armastusega, teie Eliisss :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar