teisipäev, 1. september 2009

kell veerand kaksteist ja löpetasin oma sele hisp. keele töö ära. wuuhuu!
aga tegelt täna oli hea päev!
pärast kooli oli vörgu trenn ja siis pool kaheksa läksime Paula ja peretuttavate kolme tütrega jöusaali vöi noh vöimla vms. igatahes seal oli baila entrenador VMS :D ÜLImönus! igast ladina rütmide järgi ja reggaetoni kaa jaja mulle täiega meeldis. ja pärast siis olime veits masinate peal ka. homme on spinning, selle rattamoodi asjanndusega seal samas kohas. muusika koguaeg käib ja ülihea! mingi päev aeroobika ja vesivöimlemine ka. see siuke ma ei tea mis programm äkki v. aga ja (Y) baila baila con migoo baila baila mi amooor :D tuli hea tuju kohe pärast seda.
hetkel söön mannaputru:D nämmnämm! neljapäeval inglise keeles töö, köik täiega pabistavad:D olen vana rahu ise selle koha peal:D
ega muud midagi, hea tuju ja kena olla. sätin magama vaikselt, buenaas noches! :)

2 kommentaari:

  1. no puedo bailar con tuyo-.-(loodan et õige):D:D:D). aga ma ka vist taolisse trennni.

    MA TAHAN NÄHA SIND!

    VastaKustuta
  2. ongii ma sind ka juu. oktoober oleks suht idekas:D

    VastaKustuta