reede, 30. oktoober 2009

jahoi ja teengi enne oktoobri löppu ühe postituse veel ära!!
niii asju on palju palju, millest kirjutada, AGA arvan, et nendest meeles on mul umbes 20% kui ma nüüd oma matemaatiku ajuga välja arvutan... jah ok teate küll mis jutt pikk jutt.
räägin köigepealt selles, mis tulemas on. pühapäeval algab november. kindlasti varem te seda ei teadnud, eksole. igatahes november esialgsete andmete kohaselt peaks päris tihe tulema. esimesel nädalal mingi päev on VÖIBOLLA Temucos meie regiooni VÖPide väike kokkusaamine. loodan, et see asi toimub ka. oleks meeeeeeletult äge teisi näha ja rääkida jne. siiis ARVATAVASTI teine nov nädalavahetus klassiga santiago-vina del mar-valparaiso reis. aga sellest suurt midagi ei tea, kuna kooli protesti töttu hetkel pole, sellest hiljem. niii siis 20-22 vöi kuni 23 olen Osornos vöistlustel. jei oda ja mingi muu ala veel, millest veel örna aimugi pole. ja siis üldse on november juba peaaegu suvi ja lahe ja tsill. plaanime Karimaga millalgi kahekesi Los Angelesse ka minna, shoppama ja kinno ja värki...ahjaaa kinos hetkel Michael Jacksoni this is it, tahan näha!!
nii, jah kooli pole. miks? on üleriigiline öpetajate protest, aga muidugi mitte üldse köik koolid ei osale selles. minu kool küll ja terve see nädal pole tunde olnud. vöibolla ka järgmine mitte, vöibolla ka ülejärgmine... köik vöib olla. eelmine kord kestis 3 nädalat. nii, et mul ka vaheaeg, nänänäää
a pidin rääkima oma tugiisikust. yfukad teavad, kes tugiisik on. aga ehk siis yfu vabatahtlik siin, kellele saab oma muresid kurta ja kui mingid probleemid perega näiteks on jne. ja siin ühe regiooni omadel siis üks ja sama. esimest korda rääkisin taaga siis kui saabusin ja mu esimene hommik peres oli. helistas, küsis kuidas kohale jöudsin jne, lühike köne. peale seda pole umbes kolm kuud mitte midagi kuulnud taast ja pole endal ka vajadust olnud rääkida. AGA mingi päev, kui Karima mulle sellest rääkis, et vöibolla see kokkusaamine temucos, et Juan Carlos(tugiisik) oli talle helistanud siis uurisin Leedu kuti käest ta skype välja ja ohoh eile ta oli skypes. rääkisime. ja mida ta siis vastas selle peale, kui ütlesin, et mul läheb hästi ja olen perega väga rahul. ütles, et tore kuulda, kuna mu pere on talle kurtnud, et nad arvavad et ei tunne end nendega hästi ja üldse et ma pole rahul ja siukest värki. vat peale seda tuju langes mönuusalt.. paratamatule hakkad mtölema, et miks nad nii arvavad vööi mis ma valesti teinud jne. aga nüüd ok jälle;) lihtsalt on juba täitsa nagu mo teiseks pereks saanud ja siis siukest asja kuulda pole tore, aga pole hullu. asi lihtsalt selles vist, et ma pole köige teravam pliiats oma tundeid välja näitama jne.
mm suvel hakkame Valega vollet paaris mängima ja vöistlustele ka!! megamegalahe!! kuna meil vöistkond kui niisugune puudub, siis see ainus vöimalus. kuna trennis inimesi käib küll piisavalt, aga möni nii kut kuu varjutus. üks päev saime mönusa loengi treenerilt.
kas olen rääkind, et staadioni ümber eukalüpti puud kasvavad? tavaline eks. ja hetkel üldse köik öitseb ja apelsinipuu öite juures on kenaasti mesilasi herilasi, ehk siis meil rödul ka kenaaaasti neid sumisevaid elukaid:D ja puuviljad asjad on kenaaaasti odavad, köik mönuuuusalt lahe. ja ma olen kenaaaasti äge:D okok. puuviljad on ja väga odavad, arusaadav ka kui neil neid jalaga segada on. öunapuu istandused vöi kuidas neid nimetatakse, aga need on megaasuured. mingi paari kilomeetri ulatuses kindlalt.
eelmine pühapäev oli Chillanis Milo jooks. Milo on nestle kakao. ja see oli taoline üritus kui eestis see teatejooks. köik said Milo särgid jne. aint et individuaalne ja 4 km. aga auhinnad, vapseee. iga vanusegrupi nii poiss kui tüdruk, esikoht 100 000 peesot(umbes 2000kr) Ripleys shoppamiseks, teine koht 80 000 ja kolmas 40 000 pluss köikidele suur reisikott koos purgi Milo ja nokamütsiga see selleks ;) nii, ma olin kaheksas. oli kolm vanusegruppi, 11-13, 14-15 ja 16-18. meie trenni omad: poiste osas iga vanusegrupi vöit tuli meile, ehk kolm esikohta pluss üks teine ja üks kolmas ja siis veel neljas. SUHT NÖRK ja tüdrukute osas siis kaks kaheksandat kohta, üks neljas ja üks teine. see peaks trennide kohta midagi ütlema, jooks jooks jooks.. :D aga muidu oli lahe, löbus äge tore! ja suht"vähesed" kukkusid startides. mul tuli oma teatejooksu kukkumine meelde ja napiilt jäin see kord püsti, aga kukuti kenaaaaasti.
ja jöulu asju körvuti bikiinde ja rannaasjandustega on poes päris äge vaadata:D
hetkel on meeletu palavus väljas, aga päikest pole. lihtsalt mega lämbe ja kuum. on nii lämmi lämmi... Helenale siinkohal tervitused, kellel kraadid 37 kanti:)
homme on halloween, lähen mune majade vastu loopima, niisama oma löbuks.. tegelt lähen parki, seal mingi üritus ja pärast ei tea.. ja siin on 1.nov hingedepäev, mitte 2. ja kui Paula ütles, et tahab surnuaeda minna, ütles ema, et ei, miks sa lähed surnuid häirima. njaa. no cacho
ahoi ma lahkun:D kena novembrit, kuulmiseni! tervitustega!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar