neljapäev, 8. oktoober 2009

Feliz Eliss

no näete olen ka veel olemas. ega midagi pikka ei tule, aga natukene. räägiks siis oma sellest esmaspäevast. nimelt meil see nädal koolis koolisünnipäeva tähistamine terve nädal. tähendab kolmap, neljap, reede tunde njeetu. ainult üritused vöistlused. a teisipäeva pärastlöunal ka polnud.
nii esmaspäeva hommikul oli kirikus missa. katoliku kirkus (religiooni tundi saab valida vastavalt, kas oled evangeelik vöi katolik, ma evangeelikute omas) ja missa oli ainult 3. ja 4. kursuse omadele. Siis möned meie omadest pidid ka minema, laulma sinna (need, kes katolikud) ja kuna esimene tund pidi ajalugu olema, mis teadagi megaigav ja unustasin kodutöö ka ära teha siis otsustasime Tamaraga, et me tahame ka minna. lähme siis religiooni öpetajaga rääkima, et ja me tahame ka tulla. Tamara: öpetaja, ma ei ole üheski usust, aga ma selle sama kiriku nimekirjas ja iga pühap käin kirikus ja neid laule oskan ka, palunpaluun! (see polnd valejutt) öpetaja siis, et olgu tule meiega. muidu see on meesöpetaja ja vägaväga sümpaatne! nii siis mo kord: ja ma pole ühtegi korda siin veel kirikus käinud ja missal ka, et tahan näha PALUN. öpetaja: no olgu. niii siis lähme teisele korrusele, et ajaloo öpetajale öelda, et ei tule tundi. nii, köik on klassis, inspektor ootab ukse ees ja kamandab meid sisse kohe kui näeb. me siis, et ei ei me ootame öpetajat, vaja rääkida. inspektor: ei ootate klassis ja hoiab kätt ees, et me välja ei saaks. tamara: me peame missale laulma kooriga minema, et meil oli vaja öpetajale öelda seda. kohe peame minema. inspektor: a noo kui laulma siis jah minge minge. saime tulema! jöuame kirikusse, natuke aega ootamist. siis laululapsed pandi köik ühte nurka, ma kaasaarvatud. anti leht kätte ja läks lahti. ja köik laulud laulsin kaasa. päris hea 5 minutiga koori! aga siinsed kirikulaulud on lahedad, rütmikad! ausöna. mitte mingid haledad oreli laulud. kaks kitarri mängisid ja me siis laulsime. poolringis nönda ja ülimönus oli! töesti! vahepeal rääkis kirikuisa ja peeti paar könet. palveid. siis viimase laulu ajal, mis oli köige parem, läksid köik vahekäiku järjekorda, et armuleiva(?) palakest saada kirikuisalt. ja me laulsime siis nii kaua, kuni köik olid ära käinud. ja löpp oli lahe, me veel laulsime ja teised olid köik juba ära läinud, nönda tühjale kirikule. ma ei tea miks aga see oli lahe. enne kirikust lahkumist, löid köik risti ette ja aamen. ja ausalt öeldes mulle meeldis. eriti need laulud ja hoopis teine meeleolu.
olgu kui juba kirjutan siis vöin midagi veel ju rääkida. ahso täna töin esimese medali eestile! elagu eesti! täna oli "maraton" tüdrukud 4 km ja poisid 8km. ja loomulikult vötsin osa. oma koolist 1. tüdrukutest, muidu 3. Kaks teise kooli omat olid essa ja tessa. kenasti päike lagipähe ja TERVE 4km otse otse otse! mitte ühtegi keeru pööru kohta. jube huvitav oli oodata ja vaadata, millal ükskord see löpp tuleb ja siis ikka ja jälle kuuled kuskilt: vitviiiu! aga muidu on inimesed ülisöbralikud töesti! tänaval: vamos vamos! ehk läheb läheeb! homme autasustamine
siis pidin KAKS tundi pärast seda ootama, et koju saaksin minna. teadagi asi, et koolist saab teatud kellaaegadel aint ja rääkisin mis ma rääkisin selle ukse onuga, et palun palun, ega vähe ei tahtnud tegelt dušši alla minna ju, aga tolku mitte ainsatki. AGA SIIS tuli mu söber Nacho (3.kursus), kes on öpilaste president ja tüübil on kenasti käpp sees ikka. kes siis mind välja sebis. noh mingi 1 minutiga. no problema. olin väga tänulik talle! polnd väga tore higisena haiseda seal :D
a eelmine öhtu, ehk eile öhtul kutsus ta mind ühte teise kooli mingit showd vaatama. seal oli inglise keele festival ja siis olid tantsud ja üks laul. köik M. Jacksoni repertuaarist. lahe oli. hah siis üks poiss meie ees, istus oma toolile (need valged plastmassist toolid teate küll) ja tool läks katki. pole ilus küll naerda, aga see oli naljakas:D ausalt. a kui jöudsime ja istusime, siis mo körval istus üks väike tüdruk, kes otsekohe juttu mooga tegi. ütles, et tere, mulle nii väga meeldivad so juuksed. mo öde laulab täna siin. see oli niiii armaas. :)
nii siis täna kui siis löpuks oma dušši all ära sain käia, söin ja kaheks tagasi kooli. siis olid igast tantsud ja värgid. nimelt on koolis 4 alianzat (rühmitust, rühma vms): sinine, punane, valge ja roheline. igas alianzaz siis erinevad kursused. me punased. ja sinine alati vöidab ja seegi kord. ja need tantsud olid köik siis alianzade kaupa. ja igal alianzal on oma kuningas ja kuninganna ka. ja pärast tantse oli mingitsorti moeshow ka. je ma olin pidžaamaga koos mingi 4. kursuse poisiga. käisime nats siis panime teki maha ja mölemal oli üks padi ka ja siis terve aja lebotasime seal. noh mis terve aja, aga nii kaua, kui teised meie omad ka ära käisid.
siis tuli löpp, kuningad kuningannad pandi rahva ette ja loeti siis järjestuse ette, kes vöitis, kes teine jne. jah sinine vöitis, punane oli teine, je. önnitleti kuningaid ja kuningannasid, puha lillekimbud, kroonid ja siis need missilindid vms.
homme hommikul siis 9-st kool!!!! midagi VÄGA uut!!!!! 9-10 on hommikusöök kursuste kaupa. meil vist tort tellitud, ei tea. pärast aktus, kus siis autasustamised, saan ka oma medali :D jaa pärast ei tea mis ja ühest koju. öhtul piduuu! ei tea, kas lähen.. mötlen veel, aega on.
mis veel? paljupalju oleks rääkida aga köik ei tule meelde, palju aega möödas. ükspäev pärast vörku hommikul läksin rödule, vötsin kohvi, rehepapi ja jöudsin u. 30 minutit olla seal lühikeste pükstega ja lähen tuppa ja kenaa rant oli. suht nörk päike noh.
aaa eelmine nädalavahetus toimusid siin vörgu meistrivöistlused. reedel 18.00-00.00 veetsin vöistlustel, laupäeval 15.00- 00.00 sama. ja pühap hommikul 9.00 - 13.00 mängisime ise. laupäeval ka tegelt natuke. igatahes me olime organisaatori tiimis. hoidsime linnade silte ja juhatasime tähtsaid mehi kohtadele jne. olime niisama jubetsillid oma kaelakaartidega. saime Renaico vörgukatega söpradeks, mängisime kartulit. suht mönus on selliste seda mängida, jap:D
mis veel toimund on. üks laup käisime Karima ja Paulaga los angeleses, kinos. mingi metroo ja pantvangi film oli. a siis meie ees istusid üks poiss ja tüdruk. koguaeg ninapidi koos ja me naersime, oli täpselt nagu filmis. siis esmasp ähen kooli, mo klassiöde Pauli küsib, et noh kuidas film oli? ma mingi, et kuidas sa tead. tema: a ma olin ka seal. ja siiis löi pirn pölema, ta olingi seal oma kuttiga. :D vat kui tore
maailm on väike ikka. üks eesti vöp-idest, kes praegu hollandis, on Karima koolis.
mate töö 5.8 esimene oi 1.4, nii et arenen. a ükspäev pidi bioloogia töö olema. köik täiega pabistavad öpivad. ma kaasaarvatud. kodus öhtul veits öppisin ja järgmine päev koolis hisp keele ajal, mis ära jäi, selle ajaga sain köik selgeks. Caritoga öppisime ja mul oli reaalselt köik selge ja oskasin. raseduse teema. mis millal kuidas areneb jms. jaa lähme klassi ja öpetaja, et jah töö jääb ära. 19. oktoober hoopis. kuraaat köik mitte millegi nimel:D
siis järgmine esmasp ja teisip kooli pole. teisip on 6petajate protest. ja eesmasp ei tea pole veel aru saanud mis asi aga jah kooli pole. ja eelmine kord kui, oli protest, kujunes se 3 nädalaseks. 3 nädalat tunde polnud ja pärast iga reede pärastlöuna tehti neid tunde tagasi. niiet see pole tegelt tore. Camila täna hommikul rääkis mulle. et seekord vöib ka pikemaks minna ja pärast peab need tunnid köik järgi tegema ja vöimalik, et ka laupäeval. aga pöhimötteliselt on suht lebo hetkel koolis.
varsti on suvii! tahaks, aga samas ei taha. sest siis on ainult pool aastat veel :(:(:( ma parem ei mötle sellelegi!
SÜG saatis ka mulle meili, milles ei kiitnud mo öhtuka mötet üldse heaks. kujuneks vöimatuks löputunnistuse kättesaamine ja igast muud värki. ma ei saa aru, varem on nii tehtud! ja ma juba hakkasin öhtukale oma siinsete öppeainete nimekirja saatma jajamh. ühesönaga ju jääb ära siis. aga eenam ma ei pöe ka nii palju selle pärast. aga nüüd oleks lahe hoopis kuhugi mujale kooli minna. map tea tegelt üldse midagi :D ju nääeb.
ükspäev oli meil Valega kena feil. pärast vörku läksime supermercadosse, ma pidin kohvi ja ta pidi herneid kooli sünna jaoks ostma ja siis tahtsime šokolaadi manjari piima ka osta. ta pole seda veel proovinud ja ma väga kiitsin, et niiiii hea. olime ratastega. läksime sinna siis kummagil pole taba. nii siis üks lahke mees pakkus, et vöib 5 min oodata ja valvata. olgu, kiiresti poodi ja seal on siuke asi, et kottiga ei saa siseneda (köik turvalisuse nimel, kuna vöid ju kotti midaig pista). peab selle ühte letti andma ja pärast numbri alusel saab tagasi. nii siis täiega kiirustame, vötame oma kohvi, herned ja Vale vöttis siis meie piimad ka. lähme välja, rattad kenasti alles. hakkame oma piima jooma. mölemad, et JAA NIIII heaaa!! oh ma tahan veel. mölemal otsas, hakkan pakki vaatama. jap tavaline šokolaadipiim ilma manjarita. saime natuke palju naerda. hakkame kodu poole söitma. poole tee peal Vale: kuule ma jätsin oma sejakoti maha. TORE :D tagasi ja saime veel veits naerda. aga siis juba koju jajamh aga piimalugu oli hea. laivis sada korda etem.
ma rohkem ei viitsi. lähen nüüd! köik lahe ja mulle meeldib ja olen väga väga rahul ja loodan, et teil köigil ka hästi läheb! naeratageee :D ja olge ägedad. kunagi jälle kirjutan ja kunagi kohtume ka.
teite Liisu.

1 kommentaar:

  1. sa nii vinksu-pinksu ikka :)
    sul skype pole v :O ?
    tee, siis saaks soga laivis ka räägkida ju (I) päris he amöte eks :)
    Tallinn ootab Liisukiisu ;) !

    :*

    VastaKustuta