esmaspäev, 31. august 2009

kes loeb praegu JOYd, eestikeelset, reaalselt hoian k2es ja loeen.. kes? KES? minaa! MA SAIN PAKIII K2TTEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sada hyyum2rki ja naeratust :D:D:D ma nii 6nnes! tulin l6unapausil koju siis isa natuke aega lollitas, et oled paha tydruk olnud jne, et tule nyyd siia. k2isin ta j2rel siis ilusti, l2ksime leti juurde, v6ttis sealt alt mingi pappkasti ja andis mo k2tte. ma olin alguses, et mida?! siis hakkan vaatama, peal kirjas Eliise Hoogand ja siis emme nimi jaajajajaja siis oli p2ev korras!! oeh, suuuured t2nud, emme!! :) kalevi kommi ja sokolaadi jaa fotoka LAADIJA!!! prilliid!! armastan t2nast p2eva:D
bioloogias oli t66.. map pidand yhte osa tegema, aga jah ytleme, et pool tegin. kerge v2rk:D ajaloos l2heb konspekteerimisega aina paremini, aina v2hem punktiridasid s6nade vahel:D wuuhuu! k6ik on t2na palju parem jaja ohjah:D aaa see pole lahe, et kolmap2evaks pean hisp.keeles mingi v2rgenduse tegema... mingi loovt66.. SAAN HAKKAMA, nagu ikka:D
muidu, olge lahedad! varsti kukun pildistama:D:D musidmusidkallid!!!

2 kommentaari:

  1. ÜHTEKAAAD:D mul ka paksi kalevi shoksid a JPY:D siiamaani pole lugenud vaid,jätan hallideks päevadeks:D:D::D:D::D:D


    AGA PALJU ÕNNE, HAKKA PILTE TEGEMA!:D

    VastaKustuta
  2. TÄNKS TÄNKS TÄNKS:D:D
    ma varsti hakkan ja.. :D:D JEEEE!!:D

    VastaKustuta