neljapäev, 31. detsember 2009

1. maav2rin :)

yleeile ehk teisip2eva hommikul sain v2ga huvitava 2ratuse, maav2rina, tavaline eksole:D igatahes umbes yheksa ajal hommikul ma oma parimas unes ja siis kukkus j2rsku v2ristama. ma pole alguses yldse lahti jagand oma poolunes peaga. siis Paula tegi ma arvan, et oma elu kiireimad sammud voodist yles t6ustes ja karjudes ELIISE ELIISE 2RKA YLESSE!!!! v2ga paanikas olekuga.. ja kiirestikiiresti l2ks ukse juurde. kui v2rin on siis peab kiiresti ukse lahti tegema ja seal olema, sest kui uks kinni ei pruugi seda lahti saada ja kui midagi hullemat pisikesest raputusest peaks olema siis ei l2he vast k6ige paremini. Paula oli ykskord j22nud kinnise uksega, aga midagi hullu pole juhtund. igatahes kui ma siis poole silmaga vaatasin, olid k6ik ema isa ja paula oma uste l2vel ja siis taipasin ma ka 2ra. ja siis oli juba k6ik l2bi ka. magama tagasi ja kena olla. m6ned sekundid oligi, aga raputas t2itsa normaalselt. Helena ytles, et concepcionis olevat 5 palline olnud. see siit umbes t2pselt 2-3 tunni kaugusel vms. aga ja mu elu esimene maav2rin!
muud polegi, teil hakkab juba varsti uus aasta k2tte j6udma, kena pidu ja uut aastat:):) mul veel kenad 9 tundi ootamist. muidu nyyd 2009 aastast r22kides siis ma arvan, et yks parimaid!!! ja pool 2010 tuleb ka t2itsa 100% kindlalt yks parimaid!!!
Feliz año nuevo!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar