kolmapäev, 29. juuli 2009

jee t2na tegin ka koolis midagi. mates sain kiita, jeee. mingid distantsi arvutamised koordinaatide p6hjal vms:D sain hakkama! siis ajaloos oli test:D sel ajal kuulasin muusikat ja kylmusin.. siis, aa enne ajalugu oli hommikus66k koolis. mingi kuiv k6va sai v6iga vist ja tee piimaga ma arvan .. polnd suurem asi. aa jaa Polett t6i t2na pulgakommi mulle, nii armaas:D siis oli hispaania keel. kus oli mingi draama. paar tydrukut hakkasid nutma lausa.. ei saand mina aru, aga kaks tundi jutti yks arutelu k2is. p2rast selgus, et mingi teksti kopeerimine netist vms jah mingi suur probleem.. niii siis pidi inka hakkama aga oli hooopis mate ja test! 90 kysimust, valikvastustega, vastasin umbes 15:D ajas oli 80 kysimust. a Daniela oli otsind eesti keelse kysimus Tere, kuidas l2heb? netist:D jaa siis, et Taha tulla minu maja laup2val? n6nda oligi:D v2ga armas. ah jaa ma pool seitse teatrisse:)

2 kommentaari:

  1. tead tibu , ma su üle nii uhke :) seda on nii hea kuulda, et kõik on seal sama särasilmsed ja rõõmsad nagu sina ! ma loodan et sul teatris oli tore , ja et sul koolis ainaparemini läheks ja keel selgeks ilusti saaks ! ma usun sinusse, kullake :) ole hästihästihästi tubli , ja hoia ennast !!

    VastaKustuta
  2. kallike! see polnud p2ris teater, rahvutantsu Quake/Cuake/Kuake VMS v6istlus:D aga oli tore:) sinagi, oli h22222sti tubli ja armas! suured kallid:)

    VastaKustuta