esmaspäev, 27. juuli 2009

oh tere ma j2lle siin. oii kuidas mulle nende naljad meeldivad:D kui isa oma s6pra kedagi j2lle tutvustab siis too on kas gay, crazy v6i monkey ( ja nad h22ldavad seda ka nii) jaa siis saavad k6ik j2lle naerda:D v2ga tore. aga yks mehike on p2riselt gay ja yks crazy. siis mu see suur s6ber, kahju et nime ei m2leta, v6in r22kida taast. ta on 38 aastane:D k2is t2na juuksuris, karated teeb, t2htkujult kaalud jaa see k6ik vist:D:D aa tal tytar ka. aa 180 cm pikk ja kaalub 100kg. 22.sept synna. see k6ik vist, j22tis talle ei meeldi. a v2ga lahe mees, parim s6ber:D:D mis ma t2na tegin?k2isin id kaarti taotlemas, homme peaks saama. seal l2ks p22ris kaua aega. a pidime pilte minema ka tegema ja esimesed normaalsed passipildid, mis moost tehtud:D siis k2isime emaga korra koolis, ta 6petaja seal ja siis oli mingi asjaajamine, direktor ja v2rgid. aa n2gin keka 6petajat ka, r22kisin et v6rkpall jalgpall kergej6ustik muuucho gusta :D:D Julio ta nimi. k6ik muidugi pidid suurte pruunide silmadega vaatama:D isegi kui ma vaatan otsa ja ikka ta vaatab, siis v6iks nagu pea 2ra keerata, aga ei:D hommikuks s6iin mingeid karamellikreemi vms asjaga kaetud ymmargusi saia mmoodi asju ja kakao moodi jooki:D v2ga hea. yks t2dike t6i mulle voodisse selle:):) teised l2ksid kodust 2ra,olin yksi. jaa aaah neil kondiitri2ri ka siin hulgas eks ja v6ite ette kujutada mis kypsised, tordid, kooogid, saiakeseeed MMM ideeekas:D muide Paula tuli mingi 30 min tagasi alles koolist, see t2hendab et seitsmest(Y) ja l2ks kaheksast, suuht lyhike p2ev:D aga ta vahepeal k2is s66mas ka. mul nii kuradima kahju, et see fotoka laadija maha j2i. aga ma nii palju kui aku lubab teen kodust ja restoranist pilti ja panen ylesse.
Ma ei julge sinna kooli minna homme:D:D a muide me polegi nende kahe tydrukuga samas koolis, nad kuskil mujal. k6ik raudselt r22givad moost hullult ja kysivad mingeid lamedaid asju ja siis ma ei m6ista MITTE MIDAGI ja siis lihtsalt naeratan lollilt ja k6ik naeravad:D homme p2rast kooli panen siis esmamuljed teele. a t2na aitasin ema ka seal all:):) ni toree! yldse k6ik on yliis6bralikud, koguaeg naeratus n2ol ja holaa holaa como estaas. nii hea:) ja ma juba midagi saan aru ka vaikselt:D aga jah see on v2ga v2ga v2he aga midagigi.. :) joon esimest korda elus praegu teed piimaga, HEAAAA! :) olgemusood, hommej2lle!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar