pühapäev, 26. juuli 2009

kooolii

kes l2heb homme kooli? Eliiisee. nii, mul nyyd veidi rohkem aega. J6udsime varem kohale, kui pidime mingi veerand seitse hommikul. siis l2ksime sinna bussijaama sisse ja nii palju kui neid inimesi seal oli k6ik vahtisid. kaks meest tiirutasid lihtsalt seal tyhja. a muidu mooga samas linnas yks saksa tydruk ja hollandi oma. ja see v2ga lame, et siin ainult yks kool mis t2hendab et me kolmekesi samas koolis. see pole v2ga tore, aga ok... niii esimesena tuli minu pere! nii tore oli ja niiiiii kylm j2llegi. j6udsime koju ja siis magama pmst. elame restorani`yleval(perel oma 2ri: restorante gorrida/garrido map m2leta) v2ga lahe tegelt.. kodu on t2itsa tavaline, jagan tuba oma 6ega. a see nii vist aint praegu talvel, kuna teised toad kylmad. aa jaaa neil voodisoojendused:D niii m6nus. ainult voodis ongi soe. mujal terve p2eva jopega. igatahes 2rkasime mingi 11 siis v2ike pesu ja minek. ma ei teadnud kuhu l2hme. a l2ksime los angelese, see on yks linn, pakun mingi 40 - 50 km p6hjas. l2ksime kuhugi kaubanduskeskusesse. seal toimus k6igepealt s66ming. s6in kana riisiga ja mingit koooki. aa see polnd p2ris esimene s66k t2na, esimesena l2ks pakk kr6pse:D Paula t6i autosse. neil seal restorani juures v2ike pood ka, v6i kondiitri asi ja sealt lihtsalt v6tad kui tahad jne. igatahes s6ime seal ja siis nad otustasid mulle mingi jakki osta, sest mul jopet pole.. kasutasin paula oma t2na. ma ytlesin kyll, et ema saadab mulle aga ei nad ikka tahtsid osta. natuke imelik tunne oli kyll aga jah. must tavaline jakk, ilus:D see oli 2ge pood, niiii palju lahedaid teksasid. ja siin k6ik ni odaav ka. yks euro on 720 peesot, ja v6tsin 20 000 peesot v2lja, mis umbes 400 krooni:D jaa see jakk maksis mingi 15000 vist, mis pole palju! yldse poes imelik k2ia, vaatad hindu mingi jookidel 1000 jne:D siiis aa Paulale tuli mingi mantel. aga ema ostis omale mingi kreemi, mida ta pidevalt j2lle peale toppis endale:D mis veel.. mm Paula laulab koguaeg:D aga ei v2ga h2sti. autos igav ei hakka.. ja paps mul hul ralli2ss :D kutsu onn niiii armas, kunagi saan mingid pildid ka 2kki, nimi on Puca ja kiisu nime ei m2leta. a aknast v2lja vaadates apelsinipuud:) siiis restoranis all on k6ik ylis6bralikud. neil lahedad naljad, umbes et a ta on gay, tegelt kaa on. ja siis naeravad k6ik:D mul yks suur s6ber juba seal, ma nime ei m2leta aga ta veits r22gib inglist ja muidu lahe mehike. Paulal suht j6hkrad naljad ka.. pani Carlosele(yks teenindaja seal) jala nalja p2rast taha ja tyyp kukkus p2ris korralikult ikka, aga k6igil nalja nabani j2lle... jah:D ema on matemaatika 6petaja, t2na juba 6petas mulle numbreid nende poes, n2itas hindu ja ma pidin vastama:D homme l2hme mulle id kaarti ka tegema. ja koolivormi n2gin ka. tumesinine seelik/tumesinised pyksid siis kampsun ja lips. ma arvan, et kas sukapyksid v6i p6lvikud ka. isa on hull n2gude meister ka ma vaatan:D aa bussis6it oli nagu lennukis.. toodi tekid ja padi ja hommikus66k ja nii mugav buss! neil rongiliiklustpole ja sellep2rast. mul oma arvuti t66tab korralikult ja leidis isegi siinse wifi ylesse ja yhendas 2ra ka, aga siis ytleb et limited or no connectivity, aidake! a nad ka juba organiseerisid midagi.. aaah k2tel on kylm!! :D eeeta vsjo. magama minek nagu aru saan:D kool ikagi ju. aa ma uurisin trenni v2rke ka ja k6ik trennid yks kord n2dalas aint. niiet saan igale poole minna, iga p2ev erinev:D kergej6ustikut polnd a v6rkpall oli ja jalka ka.. mingi tantsu asi ka. igatahes ma pean l6petama. a Helena kui loed siis palju 6nne, et kristlikku tydrukute kooli l2hed:D:D:D selleks kirjutasin et teised ka ikka teaks:):) ok buenas noches!

2 kommentaari:

  1. Apppiii, kõik tundub nii lahe seal :D
    Aga muidu head uut kooli aastat (y) Ja muidugi kui saad siis tee ikka palju pilte ka ja pane ülesse :)

    Täiega laheee (Y) :D 200$

    Ole Musi ! (k)

    VastaKustuta
  2. jah,tänan soojade soovide eest!:D

    VastaKustuta