teisipäev, 4. august 2009

ääääääääääääööööööüüüüüüüüüüüüüüüüõõõõõõ jeeeeee tÄpitÄhed!!!!!!! :D täna on siiani parim päev:D käisin vörgutrennis ja sain löpuks liigutada veits ja siis nagu näha sain oma kompuuuteriga netti kaa jaa JEEEEE:D:D kergejöustikusse saan ka vist minna.. täna nägin staadionit ka:D:D:D kruusa kattega rada:D aga ei, pole parem pole halvem - on lihtsalt teistsugune! yfu kuullus lause:D ja nii on! mötlen, mis koolis olnud..mm mu lemmiktund mate! ainuke, kus ma töesti kaasa saan teha ja midagi aru saan. järgmine teisip teen töö ka selles vist, jee:D klassikaaslased on siiani väga toredad:D ja keelega ka läheb paremuse poole, möistan rohkem ja see on hea. öpetan neile vene keelt, nad nii sillas sellest, et seda natuke oskan. mingeid naljakaid asju, mida on arvatud küsitud:D eesti on saar? kas eesti on väiksem linn, kui Angol vöi suurem? a nad küsivad hisp keeles, et mis maid sa TEAD/TUNNED noja siis esimest korda hakati küsima, et no hiina, austraalia jne ja ma muidugi, et jaa tean küll eks:D aga tegelt nad mötlevad selle all, kus ma käinud on:D:D muidugi hiinad ja värgid köik läbi käinud:D köik tüdrukud on eesti poistest sillas:D mu telefonist on köik juba sada korda pildid läbi vaatanud vist ja köik on täitsa pöörased. ja siis mingi eriline asi on neil Saksamaa ja prantsusmaaga.. ma ei tea. köik tahavad igatahes minna sinna:D oh ma lugesin läbi oma jutu praegu ja suht vähe kasutasin söna "köik" :):) andestagem. homme kooli ei lähee, nananaaa:D see ID kaardi asi veel poolik. ema iga päev ütleb, et jajaa homme homme lähme :D asi selles, et kolmap ehk homme saab mul 2 nädalat tšiilis olnd ja selle aja jooksul pidi ära tegema vist.. vöi 30 päeva jooksul igatahes jah kooli ei lähe. aga hääd ööd teitele! täpiitäheeeeed, a täna sain teada, et see tüdruk/naine, kes kontsakingi kannab on bitš:) vötsin igaks juhuks kaasa, aga paistab, et pole tarvis:D

3 kommentaari:

  1. Mida sa selle IDga jamad ma ei saa aru.ma tegn need lehed ära,pilt ka ja värki,ja anti leht,et jou,11.august saad kätte,vsjo:DAga palju õnne,saad rohkem magada:D

    VastaKustuta
  2. õujõujuõ täpitähed, see mulle meeldib :D

    VastaKustuta
  3. kuule tsau tips palun kirjuta mulle mis su täpne aadress tsiilis on , aitäh:)

    VastaKustuta