neljapäev, 13. august 2009

unustasin ühe tähtsa asja, mis laupäeval oli. rääkisin telefonis emmega, eesti emmega. ma ei tahtnud, absoluutselt ei tahtnud...mitte sellepärast, et rääkida ei tahaks, aga kurb hakkab. siis isa ajas siin oma joru ja küsis numbrit, andsin, aga ütlesin, et mina ei taha rääkida ja köik. siis ta helistas vahepeal Juliale, eelmisele nende vahetusöpilasele ja siis pärast tahtis uuesti talle helistada. aga siis ta helistas kogemata mo emmele eestisse. ja ma pidin siis ütlema, et vöttis vale numbri jne.. päris imelik oli reaalselt rääkidagi eesti keelt ja tuju läks ka pärast pisut alla, aga samas oli tore emme häält kuulda:)
täna käisin koolis, nii toretore oli jälle! homme pärast kooli los angelesse vist jaaa siis on pidu!!! ema ütles mulle, et kergejöustiku trennid iga päev ja laupäeval ka! idekas! arvan, et olen mineja. esmasp peaks esimene trenn mul siis olema. köha on ka päris hea. praegu läheb teine piima-banaani kokteil, kergelt öeldes HEA, mmmm! assoo ja pühapäeval ootavad mind ju pannkoogid manjariga Pancha juures...küll on ilus elu.
ahjaa meil on uus klassikaaslane. eile, kui ma puudusin siis ta tuli, täna nägin ka. Javiera, consepcionist(teine linn, pisut kaugemal) pole taaga midagi saand rääkida veel, ta pole väga jutukas ka. aga see oli hea, et ta on ÜHE päeva käinud siin ja täna Polett räägib, et ta vihkab teda(Javierat) ja ta ei meeldi talle... ta polnud ainuke tüdruk, kes nii rääkis :D naerma ajab:D muidu tavaliselt on köik väga heasüdamlikud ja ülisöbralikud jne, aga kahepalgelised muidugi! kindlasti vihkab keegi mind ka:D koolist veel, et ajaloo öpetaja on muutunud paremaks! ja keemia öpetaja on öel:D olgu öhtusöök ootab väike! kallidmusid köigile!

2 kommentaari:

  1. MANJAAAR! ausalt,ma ostan eetsuisse tagasoitulles terve käsipagasi täie manjari. Ma ei kujuta elu ilma selleta.

    VastaKustuta
  2. oii liitun sooga vist :D valge manjar peaaegu nagu meie kondentspiim aga veeel parem:D ja sellest pruunist manjarist ei maksa rääkidagi, pariim!!!

    VastaKustuta