kolmapäev, 19. august 2009

oo viimased päevad ainult sadanud.. mönus! igatahes sain teada, miks homme see kooli asi on, jalutus / esitlus mis iganes, mingil tšiili pühal mehel on sünnipäev! O'Higgins vist oli nimi. Paula teeb hommikul moost pilti ka siis täiskomplekti koolivormiga! hommikul lähen aint ühte tundi, see ajalugu, sama hea, kui ma ei läheks aga jah. ja siis mingi kaheks kolmeks tunniks jalutama... ja siis kodutee. Paula on viimased hommikud mo käest koguaeg küsinud, et kas tahan kooli minna vöi ei. ma siiski veel tahan:D
eile oli vörkpall ka. vahepeal, kui ma käinud pole siis mo 5 vöi 6 klassiöde ka sinna sattunud.. rohkem rahvast vähemalt, aga jamh siiski.. eile esimest korda venitati trennis, uskumatu. pidime rivvi vötma ilusti ja siis treener näitas ette ja me järgi. sain hästi soojaks:D
a järgmine reede lähen matemaatikutega Temucosse (suur linn löunasse, väga kaugel pole vist aga pisut ikka) seal neil mingi olümpiaad vöi asi ja ma tsillin öpetajaga siis ringi. matemaatik nagu ma olen:D
olgu mul rohkem midagi pole vist... chao!

1 kommentaar:

  1. aaaaa, O'Higgins on tshiili oma:D seda ma mõtlen,et miks IGALPOOL on klubi o'higgins, restoranid ja hotellid ka. sain ka targemaks:D

    VastaKustuta