kolmapäev, 12. august 2009

nii, pole mitu päeva kirjutanud, nüüd üritan end kokku vötta. laupäeval käisime veel Dani juures. tal kodus täielik loomaaed, ok tegelt tal ongi siuke väike farmi moodi asi vms. aga kaks koera, kaks kassi, kanad, lehmad, part! jne.. läksime väravast sisse siis see part oli maja ees niisama, üleni valge, ja niii pehme! üliarmas! söime kooki, mis oli ülimagus ja nii hea:D jaa olime niisama.
pühapäeval oli hommikul vörkpall, väga mötekas oli... kolmekesi trennis! see on üldse selline kahtlane, et mingeid kindaid aegu ja asju pole ka paigas jne. siis pühap. oli Lastepäev. läksime Paula ja isaga Los Angelesse... söime seal veits ja oli lihtsalt lahe. meeletu rahvas oli seal kaubanduskeskuses! esmasp koolis hommikul ja pärast koooli klassiöe Pancha juures. ta on klassi president, siin igas klassis selline tegelane ja päri suure vöimuga ma ütleks:D seal söime(jälle) ja oli lihtsalt väga löbus :D kaks teist klassiöde olid kaa. nii eile, teisip. käisin koolis ja pärast löunat pole enam tagasi läind, sest pea valutas ja üldse siuke uimane olek. ja kekad olid ka ainult nii et vahetpole. siis läksin ülesse voodisse ja ema tuli kraadiklaasiga. esimest korda kraadisin, polnd palavikku siis ta mingi, et ei ei palavikku polee, kraadi uuesti.. ja ikka polnd, siis ta loobus:D a öhtu poole väike palavik oli tulnud. ja köik järjest käisid j aküsisid, et kas mul köht valutab ... ja mida sa söid koolis. igatahes siin ma nüüd siis olen, täna kooli ei pidand minema. kuigi oma arust nagu vöiks, pole midagi enam ... peab ju reedeks terveks saama, pidu:D tegelt on mönus lebotada:D ma pärast kirjutan jälle:D

4 kommentaari:

  1. sul on seagripp:D:D

    aga mul vrkpall üliäge rahvast on,raske ka,õpib meeletult. põlv ka paigast ära sellest kükitamisest.
    aga..saa terveks!:)

    VastaKustuta
  2. jaa seagripiga ep tohtinud naljatada juu:D pärast on:D tore, et mul paar inimest käib:D kergejöustikusse vist ikka! ! olen terve juba, tore et muretsed:D:D

    VastaKustuta
  3. PALJU :D:D ja see on veel vähe öeldud:D:D tegelt normaalselt:D:D:D

    VastaKustuta