neljapäev, 6. august 2009

täna oli parim hommik. ärkasin 7.40! siis oli suur paanika, sest Carolina(see tädi,kes koristamas käib) oli mo koolivormi püksid pessu pannud ja siis otsisime neid ja siis Paula tuli alles pesust ja jajajaja ma ei jöudnud isegi hambaid pesta ega midagi. koolis oli kena padi olla. hommikusöök jälle see sai vöiga, aga täna oli pehmem ja kohvi oli joogiks. magusam, kui miski muu! ma ei saa aru, kolm korda olen koolis hommikusöögis käinud ja kaks korda olnud sai vöiga ja ühe korra mingi magusa moosiga. ja kui ma ei käi söömas on mingi hull vöileib, vorsti ja värkidega:( niuniu! siis inglise keele tunnis oli sööming ja selle löpus sain teada, et see mo vastuvötu siuke istumine väike. nende poolt minule. nii armas! limparit ja snäksi:D a sellest pole vist rääkinud, et tunnis kitarri mängitakse ja see normaalne. esmaspäeval mates oli, klassivend mängis ja laulldi ja öpetaja jalg tatsus ka kaasa ja köik önnelikud:) möne ül. tegime ka tegelt. ja seda pole ka rääkinud, et koolis koridorides on inspektorid vöi korrapidajad. neid päris palju isegi. kontrollivad koguaeg, et köik klassis oleks ja koolist enne tundide löppu välja ei saagi. uksed lukus, peab mingi värgi täitma, et varem saada vöi mina ei tea, mingi kammajaa. ja klassiuksi väljastpoolt lahti ei saa. vahetunni ajal need lahti ja kui hiljaks jääd ja möni mittetore öpetaja on, nagu ajaloo öpetaja, siis jääb tundi tulemata lihtsalt. mul on siiani önneks läinud. mul uus lemmiksöök siin, tegelt on köik lemmik aga see läheb igal ajal! piim quakeriga(leche con quaker)? hisp keeles quaker, see peaks nagu pudru moodi midagi olema aga siin on siukse helbed vms ja kuuma piimaga. ülihea! ja sokolaadi jäätis pähkllite vöi mandlitega! ja Paula tehtud pizza!
homme vist lähen jalkat mängima, kooli eest vist. vist vist, sest ma ei saanud päris hästi aru:D nädalavahetusel peaks ka kuhugi minema, aga ma jälle ei saanud hästi aru. Isa ütles, et Linaresesse jälle a Paula midagi muud. ausalt öeldes, tahaks siia jääda. saaks laup hommikul alexiga jooksma minna ja pärast läheks Daniela ja Polettiga komme ostma 14. augustiks(pidu) ja pärast Dani juurde , jee:D see oleks tore. aa Francesca, mu klassiöde kutsus järgmine nv enda juurde pannkooke manjariga sööma!!!!! ma juba kujutan ette, aaaai kui hea! jah süüa saab rohkem kui küllaga!
sain enda kasutusse Paula vana telefoni koos sim'iga, sest mo oma kohalike könedega ei funka. täna oli nii tore peale kooli. saime varem lahti, üks pool tundi ja pidin Paulat ootama nii kaua. siis osad, kes pole ka ära läinud, läksime istusime tribüünidele nendega. siis see sama kitarritaja hakkas lugusid mängima ja siis lauldi ja üldse oli tore. vahepealt tantsiti cueca't ja nalja sai:) homme vörk ka vist, VIST :D:D nii hea on, kui midagi ei tea :D oo järgmine nädalavahetus juba see fiesta!
koolist veel, et mate keemia füüsika on söuksed, mida ma pole küll varem näind, raskemad. isegi! ja inglise keel, jah:D Polett ütles, et ta on 10 aastat öppinud inglise keelt ja ma olin lihtsalt suu lahti:O mida? pakuks, et 2-3 aastat:D
a ja teistele ka, et täpsemat aadressit ei saagi. postikoodi ei ole vaja. Chile, Angol, Lautaro 144 köik, vsjo. ja emme siis vöib paki teele panna ma arvan: fotoka laadija, prillid, jope ja ma ei tea kas see must pullokas kuluks ka ära ja vöid ise ka midagi veeljuurde lisada. millalgi saan möned asjad koju tagasi ka äkki saata, mida pole vaja olnud. aga jah, kiri tuleb mingi nädalaga, pakk mingi kuu äkki? vöi vähem veits. aaa mingi väikse koti vöi ölakoti vöi midagi sellist ka palun, aitäh:) see ei pea suur olema,nagu need valged kaks tükki. ja siis need hallid poolikud kodupüksid ka:D okei, kui midagi veel tuleb ja pole veel posti pannud annan teada. Olge tublid köik, head ööd! a ja läheb vist soojemaks natukenegi, päeval kui päike väljas täitsa okei juba, aga jah talv ikkagi.

6 kommentaari:

  1. haha,mul inspektoreid pole. ja ma söön iga hommi ka pan'i. aga mustikamoosi ja karamellimooosiga.migni karamellimöks. ja kuule,ma hakkan varsti planeerima sulle külla tulemisest. migin spept. lõpp tahaks tullla:D:D palju su bussipilet maksis Angolisse?

    VastaKustuta
  2. see oli mingi 20 - 30 000, kuhugi sinna kanti. see karamellim6ks peaksgi see manjar olema, see on kyll siuke. :D aga tule jah, ma kunagi tulen sulle ka, siis kuite 2ra kolinud:D:D:Dsiis saab basseinis lebotada ju. okok.

    VastaKustuta
  3. jaa,aga me hakkaem ehitama alles.ma ei tea kuna maja hakkame korda tegema üdlse.vana antiikne maja:D MANDARIINIPUUDEGA:D 30 000 ou,see on mingi 600.-:O:O:O:O

    VastaKustuta
  4. okk 23 000 vist :D:D mingi sinna kanti:D kalllis l6bu ma r22gin. a buss on jumala mugav ja v2rki. hommikus66gi saab ka:D:D:D

    VastaKustuta
  5. ehk ma leian bussi,mis 3 korda odavam,elan migni roti busis ka üle:D aga raha peab hoidma:D

    VastaKustuta