pühapäev, 30. august 2009

teretere! Pole päris pikka aega kirjutanud.. pole midagi erilist juhtunud ja toimunud nii, et jah. nüüd lihtsalt mötlesin, et midagi kirjutan:D
reedel käisin siis olümpiaadi lastega Temucos. samal ajal kui nad seal ajusid ragistasid, olin ma Dani öe Gabiga linna pääl. väga viis. käisime ringi natuke ja ta korteris korraks ja siis löppes teistel juba see asi ära, olime köik koos kaubanduskeskuses ja siis 7 öhtul hakkasime tagasi söitma, kuskil kaks tundi see tee. Gabi on 24 aastane ja öpib temucos ülikoolis psühholoogiat...vägaväga tore on! meil oli löbus;) see oli lahe, et ma pidin ka täis koolivormiga minema. saan aru, et nad tegid olümpiaadi jne et koolivormiga, aga ma pidin ka! lips ja köik, tore oli nönda seal linnas ringi käia. aga ja egas midagi.. buss oli mikrobuss jaa tagasitulles käis ainult üks laul:) vanema kursuse omad algatasid seal selle ja nohjah terve tee :D hea!
täna pole midagi erilist olnud..pidime alguses los angelese minema: mina,Paula ja kaks teist vahetusöpilast, kes Angolis. sakslane ja hollandlane. a see jäi ära, sest nad ei saanud. see imelik, polegi nendega veel kokku saanud ega rääkinud. neljapäeval esimest korda alles. nad teises koolis jaja jamh. a küll veel jöuab. siis olen veel kahe leedukaga suhtlenud. üks temucos ja teine selle lähedal. kunagi saame kokku ka temucos:D
jaa homme veel ei tea, kas lähme concepcioni vöi temucosse, aga ühesse neist. perega. muidu oleks täna ööseks saanud Dani juurde minna, aga kuna nii vara hakkame minema siis jamh jäi ära. niuuniu oleks tahtnuud:( teinekord siis..
mu arvuti vaikselt täitub juba hisp keelsete lauludega, vägahea! koolis ikka hästi ja kolmapäeval olin eriti tubli. kirjutasin ka ajaloos konspekti. samal ajal, kui öpetaja dikteeris. nönda, et möned sönad siis kolm punkti ja jälle möni söna:D aga peaaegu kaks vihikulehte sain täis nii!
aasoo täna ütles mu kallis öde ühe targa asja:D öhtul, kui väike istumine all restoranis oli. meie pere ja siis peretuttavad, selle puhul, et restorani laienduse üks osa sai valmis. jee! siis söime jöime jaja tuli jutuks, et mis eesti pealinn on ja soome oma. siis Paula ütles kindlalt, et eesti pealinn on stalingrad! muidu ikka ja, kui eestit üldse teatakse, siis ikka seostatakse venemaaga. aga siiani on köik teadnud, et OLI osa venemaast, aga enam ei ole.
aaa see pole veel kindel, aga kui ma siit ükskord nüüd ära lähen, siis Paula vöibolla VÖP-iks USAsse. lahelahelahe!
ilmad on ka soojemad juba. kevad hakkab tulema:) suvi pole kaugel! ja Helena sai oma paki Eestist juba kätte nii et mul oleks ka aeg juba!! alla kuu tuli tal. saaksin oma fotoka laadijaa!!! oh seda önne siis..
mis ma veel teada olen saanud? ahso suvel saan maavärinaid tunda, ma loodan. Polett rääkis, et siis on, kui päeval on väga kuum ja siis öösel väristab !!! :D
ma nüüd magama. buenas noches!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar