neljapäev, 13. august 2009

lahe, mind ei taheta homme kooli lasta. mille pärast? KÖHA. reaalne:D aga ütlesin, et köha ainult väike, kodus olles hoian tagasi, kui see vastik köhahoog peale tuleb siis "läks kurku midagi" :) ja siis mu isa laulab niisama teises toas: seensaaa madoonnaaa aaaaaaa .... (ma ei tea kuidas sönad tegelt) ja siiamaani küsitakse, kas mu köht ei valuta. huvitav mis keeles ma peaks ütlema, et ei valuta ja ei valutanud eile ka, ega üleeile ega üldse pole valutanud.
a ma pole sellest kirjutanud veel, et ma pole siin olles normaalseid wc-si veel näinud. koolis on kabiinid ilma lukkudeta, wc paberit ei tunnistata. siis lihtsalt klassiöed hoiavad uksi kinni. los angeleses seal kaubanduskeskuses sama lugu. yfu kontoris olid lukud, aga kinni ei seisnud. väga avatud inimesed töesti :)

3 kommentaari:

  1. neil pole seal wc paberit ? xD
    muidu , kallis , sa ravi oma kõha eksole ..

    VastaKustuta
  2. ei mul kodus ikka on:D:D ikka ravin ja:) peol pidi jube terveks saama :D:D (L)

    VastaKustuta
  3. OI LEGAL ESTA FOTO

    VastaKustuta