pühapäev, 30. august 2009

täna käisime siis perega temucos.. midagi erilist polnud. praegu ei viitsi kirjutada pikemalt.
tahtsin seda kirjutada, et mul hakkab see vastik koduigatsuse aeg vist tulema, millest ELOl räägiti,öudukas:D ..niisiiis jään ootama, et see üle läheks.. aga ikka tuleb säilitada naeratuus... isa ikka vahelduva eduga küsib, kui mul naeratust näol pole, et mis viga?! :O:O miks sa nii kurb oled? aga lihtsalt puhtfüüsiliselt ei suuda päris koguaeg :D siuke olla.
ükspäev nägin unes, et läksin siin poodi ja siis siin olid müügil igast Kalevi kommid ja värgid. jaa Lotte küpsised!! ostsin need. ärgates polnd midagiii :( :D:D

tegelt ma olen ju önnelik ja see köik on (y) AUSALT!
peab aega väärtuslikult kasutama. vaid 10 kuud veel ja kui mötlema hakata, on see väga vähe!
ja Helena on hetkel inimene, kes möistab just köikseköige paremini! kahe kuu pärast naerame oma msn history üle :D mis kahe, vähema, raudselt..

seniks olge tublid jaa päikest teile! :):)

2 kommentaari:

  1. hahah.. reaalne unenägu, see nagu filmis, u. mingi luupainaja ärkad üles ja hingeldad jne. :D
    sorri et ma naetan :D:D a sa nii nunnu ikka :D:D

    VastaKustuta
  2. Mõnitad enda päikesega v ? tead lund teile :P

    Olgu ole vahva :D

    VastaKustuta